یوونتوس که این فصل برای دومین فصل پیاپی قهرمان رقابت های سری آ شد، به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم جدید است.
 

جوزپه ماروتا، مدیر ارشد باشگاه یوونتوس، تایید کرد که این باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن گونسالو ایگواین و استفن یووتیچ است.
 

یوونتوسی ها با ایگواین برای انتقال به تورین به توافق رسیده اند و به همین دلیل، امروز نماینده های شان را راهی مادرید کردند تا مدیران باشگاه رئال مذاکره کنند. از سوی دیگر، نرسیدن فیورنتینا به رقابت های فصل آینده چمپیونزلیگ، آینده یووتیچ را بیش از پیش در هاله ای از ابهام قرار داد.
 

ماروتا در گفتگو با رای اسپورت تاکید کرد که بانوی پیر پیش از نهایی کردن انتقال ها، گزینه هایش را بررسی خواهد کرد اما نتوانست علاقه مندی اش برای به خدمت گرفتن این دو بازیکن را پنهان کند.
 

“یووتیچ و ایگواین مهاجمان بزرگی هستند. ما می خواهیم کونته بازیکنان بیشتر و بهتری در اختیار داشته باشد و به همین خاطر در حال بررسی گزینه های مختلف مان هستیم.”
 

یوونتوس که این فصل برای دومین فصل پیاپی قهرمان رقابت های سری آ شد، به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم جدید است و پیش از این، از کارلوس توس و لوئیس سوارس به عنوان گزینه های آنها نام برده می شد.
 

هیگواین منتظر معرفی مربی جدید رئال هست تا با وی در خصوص فصل بعد اتمام حجت کند. و اما انتقال یووتیچ با مسائل پیش آمده در تابستان گذشته (برباتوف) و مشتری دست به نقدی به نام سیتی انتقال وی به تیم قهرمان ایتالیا دور از انتظار است.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 7:55 | نویسنده : هادی موذنی |


شایعات جدی تر میشوند و هر روز احتمال جدا شدن کلودیو از یووه بیشتر میشود. به نظر میرسد روند مذاکرات میان سران یوونتوس و باشگاه منچستر انگلیس وارد مرحله ی جدیدی شدهاست. توتو اسپورت گزارش داد که باشگاه منچستر پیشنهاد ۲۵ میلیون پوندی خود را برای خرید کلودیو مارکیزیو تقدیم سران یوونتوس کرده و مذاکرات با مدیر برنامه های این بازیکن نیز ادامه دارد. البته مدیر برنامه های مارکیزیو واکنشی در قبال این شایعات نشان نداد و به نظر می رسد طی چند روز آینده، تکلیف نهایی قرارداد مارکیزیو مشخص شود.
 

یووه برای جذب رانوکیا وارد رقابت با منچستر شد
مسئولان یووه امیدوارند با تغییراتی که در منچستر رخ داده است و عدم صعود اینتر به اروپا بتوانند این مدافع سابق باری را به دست بیاورند. قرارداد وی با اینتر تا دو سال دیگر اعتبار دارد.
 

پودولسکی از پیشنهاد یووه خوشحال است
در روزهایی که روزنامه ها نام هایی مانند ایگواین، یووتیچ و سوارز را برای پیوستن به یووه مطرح میکنند، لوکاس پودولسکی پیشنهاد یووه را برای خود یک افتخار دانست. بعد از ابراز علاقه ونگر به لیختشتاینر، مسئولان یووه که به دنبال پودولسکی بودند شاید به فکر معاوضه این دو بیفتند. گفتنس است که پودولسکی در ۳۳ بازی ۱۱ گل زده است.
 

رئال نیز به جمع مشتریان لختشتاینر پیوست
گونزالو هیگوآین یکی از اهداف اصلی یووه برای نقل و انتقالات تابستانی می باشد و سران یووه مذاکرات خود را آغاز کرده اند. گویا کارلو آنجلوتی مربی فصل بعد رئالی ها خواهد بود و با توجه به اینکه وی علاقه ی خاصی به بازی استفن لختشتاینر پیدا کرده است، یوونتوسی ها می توانند از این بازیکن برای بخشی از مبلغ قرارداد گونزالو هیگوآین استفاده کنند.
 

فردا روز سرنوشت ساز
بپه ماروتا هفته گذته مذاکرات بر سر هیگوآین را تایید کرد و اعلام کرد که به زودی برای صحبت های نهایی به رئال خواهد رفت. در این راستا ماروتا فردا به سمت رئال پرواز خواهد کرد و پس از برگزاری نشست با سران رئال بر سر نقل و انتقالات میان و باشگاه صخبت خواهند کرد. گفتنی است که اگر این مذاکرات نتیجه ای نداد، یووه به فکر توز خواهد افتاد.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 7:53 | نویسنده : هادی موذنی |


لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه بیانکونری ها در خصوص تمدید قرارداد کونته تا سال ۲۰۱۶ چنین گفت: “آنچه را که مشاهده میکنیم دو سال قهرمانی پیاپی و کسب دو اسکودتو است. کونته بزرگی خود را با این دو اسکودتو نشان میدهد. وی دارای استدلال و فکر آزاد است و در برخورد با بازیکنانش هیچ گونه سوء برخوردی ندارد. ما جاه طلبانه پیش میرویم و به ساختن یووه ادامه میدهیم.”


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, | 9:12 | نویسنده : هادی موذنی |

 

دانلود کلیپ جشن قهرمانی یووه

در ادامه مطلب.....


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:, | 14:49 | نویسنده : هادی موذنی |


یوونتوس طرح لباس بازی های خانگی خود را برای فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ رونمایی کرد.

راه راه سیاه و سفید با یقه ی V شکل، ستاره ها به منظور اعتراض و خشم افرادی که اصرار دارند دو اسکودتو به علت کالچوپولی عنوان نشده، حذف شده ولی در عوض، نماد اسکودتو و ۱۸۹۷ سال تاسیس باشگاه وجود دارد .


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:رونمایی از لباس جدید یوونتوس, | 14:4 | نویسنده : هادی موذنی |


آنتونیو کونته پس از کسب دومین اسکودتو، طی جلسه ای با آندره آ آنیلی و بپه ماروتا، بحث در مورد آینده و ماندنش در یووه را مشخص خواهد کرد.

وی که برای ماندن شرایط خاصی را خواستار شده است در ساعت ۱۷:۳۰ دیروز با آندره آ آنیلی، بپه ماروتا، پاول ندود و فابیو پاراتیچی کنفرانسی را برگزار کرد.

گفتنی است که شرایط کونته برای ماندن در یووه خرید دو بازیکن بزرگ، تمدید قرارداد با مربی بدنساز یووه جیامپیرو ونترونه و نقش بیشتر در نقل و انتقالات.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:شرایط کونته برای ماندن در یوونتوس, | 13:50 | نویسنده : هادی موذنی |


طبق آخرین اخبار منتشره در سایت فوتبال ایتالیا، باشگاه فوتبال یوونتوس به دنبال لاملا، مهاجم جوان و آرژانتینی تیم رم است.

گفته میشود که در ماه های پیش نام گونزالو ایگواین، کریم بنزما و آلساندرو دیامانتی براای پیوستن به یووه، به گوش میرسید و حالا هم این بازیکن به این لیست اضافه شده است.

امروز روزنامه ایتالیایی توتواسپرت چاپ تورین ادعا کرد که این بازیکن ۲۱ ساله مورد توجه کونته قرار گرفته است و گویا رم قیمت ۳۰ میلیون یورویی را برای وی مشخص کرده است و به نظر نمیرسد که حاضر باشد این بازیکن را به رقیب خود بفروشد.

گفتنی است که لاملا در این فصل برای رم ۳۲ بازی به میدان رفته است و در این ۳۲ بازی ۱۵ گل به ثمر رسانده است.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:یوونتوس به فکر انتقال لاملا,انتقال لاملا, | 13:47 | نویسنده : هادی موذنی |


سمپدوریا – یوونتوس (هفته سی و هشتم سری آ ایتالیا)
یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۱۵
ورزشگاه لوئیجی فراریس

 

سمپدوریا ۳ – ۲ یوونتوس
گلها: کوآلیارلا ۲۵، ادر ۳۱، دسیلوستری ۵۷، ایکاردی ۷۵، جاکرینی ۹۰

 

مسابقه بعدی

فصل ۲۰۱۲/۲۰۱۳ با قهرمانی یوونتوس به پایان رسید
بازیکنان بیانکونری به تعطیلات رفتند


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:, | 13:44 | نویسنده : هادی موذنی |

حفظ کونته برای کسب سومین اسکودتو

 بر اساس آخرین اخبار منتشره در سایت باشگاه یوونتوس و به نقل از فوتبال ایتالیا، آنتونیو کونته در فصل ۲۰۱۳-۱۴ نیز مربی یووه خواهد بود تا سومین اسکودتو پیاپی خود و یوونتوس را کسب کند.

آنتونیو کونته پس از جلسه ای با آندره آ آنیلی، بپه ماروتا، پاول ندود و فابیو پاراتیچی که به مدت ۳ ساعت به طول انجامید، برنامه خود برای مربی گری در فصل بعد را اعلام کرد.

آنیلی پس از این توافقات گفت: “کونته را برای کسب سومین اسکودتو حفظ کردیم و وی در فصل ۲۰۱۳-۱۴ نیز مربی یووه خواهد بود.”

کونته نیز چنین گفت: “میمانم تا به ساختن یووه ادامه دهم.”


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:حفظ کونته برای کسب سومین اسکودتو, | 13:42 | نویسنده : هادی موذنی |

یوونتوس تنها مدافع عنوان قهرمانی

 قهرمان های هر پنج لیگ بزرگ جهان (ایتالیا، انگلیس، اسپانیا، آلمان و فرانسه) مشخص شد و در این میان یوونتوس تنها تیمی است که توانست از عنوان قهرمانی فصل پیش خود دفاع کند. گفتنی است که در فصل ۲۰۱۱-۱۲ تیم های منچستر سیتی، رئال مادرید، بوروسیا دورتموند و مونپلیه در کشور خود به قهرمانی رسیدند ولی امسال قهرمانی خود را به تیم های منچستر یونایتد، بارسلونا، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن اهدا کردند. این است قدرت بیانکونری …


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:یوونتوس تنها مدافع عنوان قهرمانی, | 13:40 | نویسنده : هادی موذنی |